FAQ

1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?

Zamówienia przyjmowane są tylko poprzez serwis internetowy eko-wallpaper.pl. Indywidualne uzgodnienia dotyczące zlecenia omawiane są telefonicznie lub mailowo.

 

2. Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie i tematyce?

Galeria serwisu www.eko-wallpaper.pl zawiera kilkanaście milionów zdjęć i grafik.  Aby ułatwić wyszukiwanie zdjęcia, zostały posegregowane według kategorii i przeznaczenia. Jak również możliwe jest wpisanie w pole „szukaj wśród milionów zdjęć” własnego słowa kluczowego.

 

3. Jak dokonać zamówienia na więcej niż jeden produkt?

Aby w jednym zamówieniu znalazło się kilka produktów, należy po wyborze pierwszej grafiki, wpisaniu przy niej wymiarów, wykadrowaniu i kliknięciu "do koszyka" wybrać kolejne zdjęcie i postępować analogicznie jak z pierwszym do momentu, gdy wszystkie zamawiane produkty znajdą się w koszyku.

 

4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?

Czas realizacji zamówienia to ok. 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty plus czas transportu przez firmę kurierską.

 

5. Jaki jest koszt wysyłki?

  • Koszt wysyłki standardowej wynosi 19 zł.
  • Koszt wysyłki za pobraniem wynosi 24 zł.

 

6. Jaki jest koszt wydruku za m2 następujących produktów?

          Koszty wydruku za 1 m2 wyglądają następująco: 

  • Fototapeta Latex Standard 140 g/m2 – 35,90 zł.
  • Fototapeta Latex Premium 212 g/m2 – 41,90 zł.
  • Fototapeta Winyl na Flizelinie Standard 240 g/m2 – 49 zł.
  • Fototapeta Winyl na Flizelinie Premium 340 g/m2 – 65 zł.
  • Folia OWV (One Way Vision) 190 g/m2 – 29 zł.
  • Naklejki (Folia Samoprzylepna) - 33,90 zł
  • Plakat (podłoże Papier Plakatowy) - 50zł.
  • Plakat (podłoże Latex) - 60 zł.

7. Jakie są formy płatności za zamówienie?

Dostępne są cztery formy płatności za zamówienie:

  • przedpłata przelewu standardowego
  • płatność za pobraniem
  • płatność przy odbiorze osobistym
  • transferuj.pl

 

8. Czy mogę zapłacić kurierowi przy odbiorze?

Tak, jest możliwości zapłaty kurierowi przy odbiorze.

 

9. Jak przykleić fototapetę

Opis montażu fototapety znajduje się w stopce strony www.eko-wallpaper.pl, jak również instrukcja montażu dołączona jest do zamówienia.

 

10. W jaki sposób pakowane są i wysyłane gotowe produkty?

Przy pakowaniu naszych produktów stosujemy rozwiązanie, przy którym wydruk nie styka się ze ściankami opakowania (pozostawione niezadrukowane marginesy). Daje nam to pewność, że nie pojawi się uszkodzenie w trakcie transportu. Kartony/Tuby, w które zapakowane są nasze produkty, oznaczone są naklejką ostrzegawczą.

 

11. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?

Tak. Odbiór osobisty jest możliwy po uzgodnieniu ze sprzedającym pod adresem:

Laskowa 81

32-640 Zator

W dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30

 

12. Czy kolory widziane na monitorze komputera będą takie same na wydruku?

Aby kolory widziane na monitorze komputera były identyczne jak z (na) wydruku, niezbędne jest posiadanie odpowiednio skalibrowanego kolorystycznie dobrej klasy monitora oraz urządzenia, dzięki któremu jesteśmy w stanie przeprowadzić taką kalibrację. W rzeczywistości zwykły monitor nie odwzoruje kolorystyki końcowego wydruku. Nasza drukarnia posiada odpowiednio skalibrowany kolorystycznie monitor graficzny oraz park maszyn. Jak również odpłatnie wykonujemy wydruki próbne na docelowym materiale w formacie A4.

 

13. Co, jeżeli towar jest niezgodny z zamówieniem?

Wyślij do nas maila z dokładnym opisem niezgodności produktu oraz klika zdjęć.

 

14. Co, jeżeli przesyłka jest uszkodzona?

Jeżeli przy odbiorze zauważysz, że opakowanie jest uszkodzone, niezwłocznie sprawdź w obecności kuriera czy towar również nie został uszkodzony. Gdyby tak się stało, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody, który to jest jedynym dokumentem uprawniającym do złożenia reklamacji u przewoźnika.

 

15. Co zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania?

Skontaktuj się z nami tel. 576-353-742 / 515-949-318 lub email: sklep@eko-wallpaper.pl