FAQ
1. W jaki sposób mogę złożyć zamówienie?
Zamówienia przyjmowane są tylko poprzez serwis internetowy eko-wallpaper.pl. Indywidualne uzgodnienia dotyczące zlecenia omawiane są telefonicznie lub mailowo.
2. Jak znaleźć zdjęcie o określonym motywie i tematyce?
Galeria serwisu www.eko-wallpaper.pl zawiera kilkanaście milionów zdjęć i grafik. Aby ułatwić wyszukiwanie zdjęcia, zostały posegregowane według kategorii i przeznaczenia. Jak również możliwe jest wpisanie w pole „szukaj wśród milionów zdjęć” własnego słowa kluczowego.
3. Jak dokonać zamówienia na więcej niż jeden produkt?
Aby w jednym zamówieniu znalazło się kilka produktów, należy po wyborze pierwszej grafiki, wpisaniu przy niej wymiarów, wykadrowaniu i kliknięciu "do koszyka" wybrać kolejne zdjęcie i postępować analogicznie jak z pierwszym do momentu, gdy wszystkie zamawiane produkty znajdą się w koszyku.
4. Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Czas realizacji zamówienia to ok. 3 dni roboczych od zaksięgowania wpłaty plus czas transportu przez firmę kurierską.
5. Jaki jest koszt wysyłki?
- Koszt wysyłki standardowej wynosi 19 zł.
- Koszt wysyłki za pobraniem wynosi 24 zł.
6. Jaki jest koszt wydruku za m2 następujących produktów?
Koszty wydruku za 1 m2 wyglądają następująco:
- Fototapeta Latex Standard 140 g/m2 – 35,90 zł.
- Fototapeta Latex Premium 212 g/m2 – 41,90 zł.
- Fototapeta Winyl na Flizelinie Standard 240 g/m2 – 49 zł.
- Fototapeta Winyl na Flizelinie Premium 340 g/m2 – 65 zł.
- Folia OWV (One Way Vision) 190 g/m2 – 29 zł.
- Naklejki (Folia Samoprzylepna) - 33,90 zł
- Plakat (podłoże Papier Plakatowy) - 50zł.
- Plakat (podłoże Latex) - 60 zł.
7. Jakie są formy płatności za zamówienie?
Dostępne są cztery formy płatności za zamówienie:
- przedpłata przelewu standardowego
- płatność za pobraniem
- płatność przy odbiorze osobistym
- transferuj.pl
8. Czy mogę zapłacić kurierowi przy odbiorze?
Tak, jest możliwości zapłaty kurierowi przy odbiorze.
9. Jak przykleić fototapetę
Opis montażu fototapety znajduje się w stopce strony www.eko-wallpaper.pl, jak również instrukcja montażu dołączona jest do zamówienia.
10. W jaki sposób pakowane są i wysyłane gotowe produkty?
Przy pakowaniu naszych produktów stosujemy rozwiązanie, przy którym wydruk nie styka się ze ściankami opakowania (pozostawione niezadrukowane marginesy). Daje nam to pewność, że nie pojawi się uszkodzenie w trakcie transportu. Kartony/Tuby, w które zapakowane są nasze produkty, oznaczone są naklejką ostrzegawczą.
11. Czy zamówione produkty można odebrać osobiście?
Tak. Odbiór osobisty jest możliwy po uzgodnieniu ze sprzedającym pod adresem:
Laskowa 81
32-640 Zator
W dni robocze od poniedziałku do piątku w godzinach 8:30 - 16:30
12. Czy kolory widziane na monitorze komputera będą takie same na wydruku?
Aby kolory widziane na monitorze komputera były identyczne jak z (na) wydruku, niezbędne jest posiadanie odpowiednio skalibrowanego kolorystycznie dobrej klasy monitora oraz urządzenia, dzięki któremu jesteśmy w stanie przeprowadzić taką kalibrację. W rzeczywistości zwykły monitor nie odwzoruje kolorystyki końcowego wydruku. Nasza drukarnia posiada odpowiednio skalibrowany kolorystycznie monitor graficzny oraz park maszyn. Jak również odpłatnie wykonujemy wydruki próbne na docelowym materiale w formacie A4.
13. Co, jeżeli towar jest niezgodny z zamówieniem?
Wyślij do nas maila z dokładnym opisem niezgodności produktu oraz klika zdjęć.
14. Co, jeżeli przesyłka jest uszkodzona?
Jeżeli przy odbiorze zauważysz, że opakowanie jest uszkodzone, niezwłocznie sprawdź w obecności kuriera czy towar również nie został uszkodzony. Gdyby tak się stało, koniecznie spisz z kurierem protokół szkody, który to jest jedynym dokumentem uprawniającym do złożenia reklamacji u przewoźnika.
15. Co zrobić, jeśli mam dodatkowe pytania?
Skontaktuj się z nami tel. 576-353-742 / 515-949-318 lub email: sklep@eko-wallpaper.pl